2007-05-12

DANMARK!!

Om ni undra varför jag inte bloggat (iallafall sen i torsdags 10/5-07) är det för jag har varit i Danmark! I torsdags fylde mina systrar år och när alla paket hade blivit öppnade hämtade mamma och pappa två resväskor (som inte var inslagna) till mina systrar.Jag fick ett litet paket. I det var det en sån där grunk som man skriver sitt namn,telefonnr och adress i och sätter på resväskan.Pappa hade också en rebus på ett papper och jag listade ut att vi skulle flyga till danmark. "om några timmar" sa mamma.Så samma dag flög vi till Danmark.Igår var vi på Tivoli.Jag åkte alla läskiga saker!Det läskigaste var en slänggunga so hisades upp på ett torn.Man var typ sjumiljonersjutusensjuhundrasjuttioelva meter upp i luften (kändes det som).Jag åkte fritfal och Demonen(den med loop).I Draken snurrades man runt och ibland fasnade man uppockner. Min favorit var Demonen men alla var roliga förutom Himmelsskibet(slänggungan) Hahaha! Nu är jag hemma och om några timmar börjar ESC! The Ark SKA vinna!inte ukraina

Inga kommentarer: